Tusen hjertelig takk for all støtte, jeg er helt overveldet!

Jeg har rett og slett ikke ord for hvor mye den støtten dere har gitt meg det siste døgnet, har betydd for meg. Alt fra meldinger, mail og telefonsamtaler. Gode og nære venner, gamle barndomsvenner, familie, bekjente, slektninger, kollega og ikke minst anonyme sendere: TUSEN HJERTELIG TAKK for hvert ord dere har skrevet til meg <3 Det gjør at jeg virkelig blir motivert til å stå på enda mer. Og det skal jeg. Gjett om! Jeg skal vise dere at alt er mulig bare man vil og går inn for det 🙂 Det er ikke så vondt lenger å ha en sykdom når man vet at man har sååå mange ufattelig gode og varme mennesker rundt seg. Jeg er virkelig heldig. 

Jeg håper fortsatt at innlegget og selve bloggen kan hjelpe andre der ute. Både de aller sykeste men også de friske. Hjelpe på den måten at man ser at man ikke er alene om vanskelige ting og samtidig hvor viktig det er å kunne sette pris på det man har. Man vet aldri hva som venter en og når det eventuelt kan være for sent. Visst jeg kan hjelpe andre med det forrige innlegget og bloggen i seg selv, har jeg nådd målet mitt <3 

Jeg vet det finnes en balansegang mellom det å tie om en sykdom og grad av åpenhet om den. Jeg har ikke bare vært åpen om det, jeg har dratt det enda lenger og blottlagt meg for hele Norge. I håp om å kunne hjelpe. Og jeg angrer ikke et sekund. En slik feedback som jeg har fått dette døgnet, viser at det lønner seg å være åpen og ærlig om slike ting. Jeg føler at flere forstår meg nå, og slipper å lure så mye. Har allerede fått respons fra mennesker i samme situasjon, noe som var svært rørende og har gitt meg enda mer betryggelse og motivasjon! Og jeg håper nettopp dere vet hvor enormt jeg beundrer og respekterer dere. Samt har jeg fått respons fra helt friske mennesker som har sagt at de nå har fått et nytt perspektiv på livet de også, ved å kunne sette pris på det man har. Dette varmer meg å høre!

Så igjen, til hver eneste en av dere som har støttet meg etter jeg valgte å offentliggjøre historien min: Tusen hjertelig takk <3 Dere er fantastiske!

#MS #thankful #girl #blessed #grateful #support #staypositive #tusentakk #takknemlighet #ærlighet #åpenhet #minhverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg