Kan ikke forestille meg et bedre yrke..

Igår kveld reiste jeg og Dex til leiligheten min i Tysvær.

    
 

For idag skulle jeg endelig få besøke mine skjønne små på avdelingen igjen!  Jeg tror helt ærlig at det ikke finnes et yrke som er mer givende samt fylt med kjærlighet som barnehagelærer yrket <3

Barna kommer løpende mot deg med åpne armer, klemmer deg både blå og gul og stråler fra øre til øre. Jeg vet ikke hvem av oss som var mest i ekstase idag jeg, av meg eller barna, men for en ubeskrivelig god følelse det var å se dem. Opplevelsen ble ikke akkurat verre da de kom med en selvlaget bok til meg hvor hver og en hadde laget en tegning. Jeg er bare så glad i de skjønningene der, de vet å lyse opp dagen min. Ser såå fram til å komme tilbake på jobb.

     

#arbeidslivet #barnehagelærer #yrke #barn #glede #kjærlighet #pomeranian #hund #takknemlig
 

4 kommentarer
    1. Fårstår ongane godt😊 du jer ein fantastiske jobb i barnehagen😊 altid et smil å få når du e der☺

    2. Åhh så kjekt Karina : ) kan se det for meg <3 vi er heldige som får jobbe med de skjønne små .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg