Dagens arbeid i isolasjonstida!

 
Har prøvd å laste opp dei mest betydningsfulle og gripande øyeblikka eg fekk på film, ved å oppretta min eigen YouTube-kanal. Veit ikkje heilt om eg fekk det til men, no kan dåke forhåpentligvis lettare søka opp og få tilgang på filmane slik at dåke slepp å gå innpå bloggen kvar gong. Kjekke minner for meg også å ha dette 🙂 Sterke øyeblikk som vil vere med meg for livet! <3
 
Klikk på lenka under her: 
 
 
 

Summen er forresten kommen opp i heile 255 000 kroner!! Heilt fantastisk! Fekk meg nokre bursdagscash på nye bursdagen min som også tikka inn <3 Tusen takk!! <3 Dåke er AMAZING!! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg