Litt helgekos må man kunne unne seg :)

Jeg har bestemt meg for å gjøre det jeg kan for å få livskvaliteten best mulig. Nemlig å spise sunt og være mye i fysisk aktivitet! Jeg prøver å unngå brus, kaker, smågodt, chips, is osv. i ukedagene. Og gå minst en god tur med Dex (hunden min) hver dag! 🙂 

                   

Så i to uker nå har jeg holdt meg unna alt søtt som inneholder unødvendig sukker. Og når man går inn for noe og faktisk klarer det, mener jeg det viktig å belønne seg selv. Derfor syntes jeg det var på sin plass på en lørdagskveld igår, med mine to favoritter: Ostepopp og Pepsi Max <3

          

Ønsker dere alle en strålende fin søndag! 🙂 

#helgekos #ostepopp #pepsimax #fortjent #hverdagsgleder #smågleder #sunnhet #livsstil #pomeranian #snopefri #sukkerfri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg