Resultatet hos frisøren!

Takk for gode innspill på hvilken hårfarge jeg skulle gå for 🙂 Det ble rett og slett en god blanding av innspillene deres. Både rødt og lyst faktisk 😀 Haha! Prøvde meg på lyse striper, men ble lysebrunt.. så får prøve igjen om en stund 🙂 Nå har jeg hvertfall bedre utgangspunkt uten det svarte.

Før:

Etter:

Avsluttet dagen med kvalitetstid med yngste nevøen min <3 Vi lagde bokstaver og ord ved bruk av kroppen! Fekk oss en skikkelig god latter 🙂 Bildet under er altså en “O”, det ser dere vel klart og tydelig….
Heldige meg som er tante til denne herlige gutten <3


 

#hår #frisyre #hårfarge #kvalitetstid #nevø #takknemlig
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg