Dagens!

Haha.. litt humor i hverdagen er viktig! Derfor deler jeg denne pinlige innrømmelsen.. 

Var helt sikker på at jeg nå hadde vunnet hele 10 000 kr.. jeg så nemlig over flere ganger, og jepp! Jeg kunne ikke tro mine egne øyner. 9 julekuler = 10 000. Jeg hadde vunnet!! 😀

Jeg sendte da en “æddabædda”-melding til min broder, med bildebevis. Fikk da til svar ” Har du skrapt feltene?:p ” Da så jeg forklaringen skrevet på selve kalenderen.. Lukene skulle åpnes ja, men OGSÅ skrapes.. der forsvant de 9 julekulene ganske så kjapt! 

Ønsker alle en riktig god helg 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg