Ein enklare innsamlingsmetode!

Idag har mi fantastiske bestevenninda, Johanne, nok ein gong gjort eit iherdig forsøk på å få folk til å støtte behandlinga mi i Moskva! Denne prisen er som sagt på ca 500 000 kr. 

Her er link til sida: 

https://www.spleis.no/project/27589

Her kan dåke sjølv følge med på antall givere, totalsum og dager igjen av innsamlingsaksjonen. Men denne summen kjem då i tillegg til pengesummen som allerede er komen inn på konto (185 000 kr!) frå facebook-sida. 

Dette er ei behandling som står om livet mitt. Uvirkeleg, men sant. Ei behandling som eg ser på som mitt einaste håp for øyeblikket. Faktisk. Eg veit at det vil bli grådig tøft både rett før, underveis og etter – men samtidig er det for min del absolutt verdt å ta sjangsen. Eg har bestemt meg. Dette er min sjangse til å ta tilbake livet mitt og sleppe å leve med denne fryktelege uforutsigbarheten frå dag til dag.

Kvar dag når eg våknar kjenn eg alltid etter, om alt er som det skal. Om bevegeligheten fortsatt er der, om synet fortsatt er der, og i det heile tatt- om EG fortsatt er tilstede og klår inni der..  

Eg er livredd for å bli låst inni ein kropp som ikkje virkar som den skal. Eg nektar å bli ein slik fange av denne stygge stygge sjukdommen. Eg skal gi ALT eg kan den siste tida- for at alt no skal gå rette vegen!! For at eg skal være så forberedt, psykisk og fysisk sterk som overhodet mogleg! Og om det ikkje går – så har eg hvertfall gitt alt og prøvd. Eg kunne aldri tilgitt meg sjølv å ikkje grepet denne sjangsen. 

Eg går ikkje i denne kampen for å kjempe KUN for min eigen del. Eg kjempar for å kunne tilbringe mange fleire år og skape fleire gode minner ilag med mine favorittgutar (på biletet), kjæreste, familie, bestevenninde, Dex’n min, slekt, venner og barna på jobb! Og eg ønsker så inderleg å ein gong i framtida kunne bli eit forbilde og inspirasjon for andre i lignande situasjon.. Å kunna vær ei støtte og hjelp for andre. Og kunna bevisa at ting kan gå vegen så lenge ein sjølv har trua! Me er sterkare enn me sjølv trur! 

Eg syns det er fryktelig ubehageligt å be folk om penga- så det kjem eg aldri til å gjer. Men eg vil sei da at hvis dåke velge å støtta meg i denna innsamlingsaksjonen, så er det ikkje kronene du gir som tel (i det heile tatt!) – kvar einaste krone tel selvfølgeleg. Men berre det at folk ønsker å hjelpe og faktisk vil støtte meg i denne kampen- betyr aller mest!!

Det er heilt ubeskriveleg godt å tenkja på alle dei som har bidratt med pengar, gode støttande ord og varme gjerningar fram til no. Det gir meg eit pågangsmot uten like og ein skikkelig motivasjon til å komma styrka utav denne behandlinga! Så tusen hjertelig takk, til kvar og ein av dåke!! ♡♡ Eg kan aldri få takka dåke nok! 

 

Ta godt vare på kvarandre! Og prøv å sett pris på og nyt gode øyeblikk! ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg